Vážení zákazníci s rostoucími teplotami vás prosíme, abyste si neobjednávali produkty do výdejních boxů. Kosmetika tak v rozpáleném prostředí boxů trpí a může se poškodit.

Vrácení a reklamace

Vrácení

Jako spotřebitel máte ze zákona právo vrátit zakoupené zboží do 14 dnů bez udání důvodu (odstoupit od kupní smlouvy). Rozhodnete-li se pro odstoupení od smlouvy ve 14 denní lhůtě, prosíme Vás o dodržení všech níže uvedených podmínek. 

Jak zboží vrátit?

  • Nejprve nám na e-mail info@prirodno.cz pošlete informaci o odstoupení od smlouvy (můžete využít vzorový formulář ZDE) a přiložte kopii faktury.
  • Zboží uveďte prosím do původního stavu. Musí být vráceno kompletní a nesmí jevit známky opotřebení, otevření, používání či poškození. Náklady na vrácení zboží nesete vy jako kupující.
  • Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, jsme oprávněni uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.

Zboží lze vrátit:

  • ZÁSILKOVNA: zboží odešlete přes Zásilkovnu na adresu našeho obchodu: Romana Tošenovjan, Přírodno, Hybešova 40, Brno 602 00
  • OSOBNÍ PŘEDÁNÍ: využijte pro vrácení naší kamennou prodejnu na adrese Hybešova 40, Brno 602 00, kde zboží předáte obsluze.

Vrácení peněz:

Proběhne nejdéle do 14 dnů od doručení vráceného zboží a to stejným způsobem, jakým jsme od vás platbu přijali, nebo na váš bankovní účet.

 

Reklamace

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruka 24 měsíců. Pokud zboží kupujete jako firma nebo živnostník (tzn. na daňovém dokladu je vaše IČ), platí pro vás záruka pouze 1 rok.

  • Informujte nás nejprve prosím e-mailem na info@prirodno.cz
  • Pokud to situace vyžaduje, vyzveme vás k odeslání reklamovaného zboží.
  • Zboží odešlete jednou z možností, popsanou níže a přiložte kopii faktury.

Jak zboží odeslat?

  • ZÁSILKOVNA: zboží odešlete přes Zásilkovnu na adresu našeho obchodu: Romana Tošenovjan, Přírodno, Hybešova 40, Brno 602 00
  • OSOBNÍ PŘEDÁNÍ: využijte pro vrácení naší kamennou prodejnu na adrese Hybešova 40, Brno 602 00, kde zboží předáte obsluze.

 Po obdržení reklamace Vás budeme v zákonné lhůtě informovat e-mailem o posouzení reklamace s návrhem jejího řešení.